Bemutatkozás

 

 

Fehér1.jpg

Király Gertrúd vagyok, executive coach, tréner és gazdasági mediátor.

 

20+ évig dolgoztam szállodaiparban, annak szinte minden területén. Voltam beosztott és vezetői szinten egyaránt, így volt alkalmam, ráadásul az iparág jellegéből adódóan mondhatni „nemzetközi” tapasztalatot szerezni a különböző problémák és helyzetek kezelésében. Részt vettem különböző tréningeken, fejlesztették mindenféle kompetenciámat, de az elmélet nem mindig működött tökéletesen a gyakorlatban. A háttérben sokszor a saját működésem, a hozott viselkedés- és gondolkodásmintáim rejlettek, ezért ennek felismerése meghatározó "élmény" volt a továbbiakat illetően. 

 

A munka közben is érzékelhető változás hiánya volt az, ami elindított a tréningek felől a coaching irányába. Ez pedig elvezetett ahhoz, hogy a szállodaiparnak és a HR területnek is búcsút intve, 2013-ban megalapítsam a saját cégemet.

 

Szakmailag maximálisan elkötelezett vagyok a folyamatos fejlődésre, és növekedésre való inspirálás irányába.

 

Olyan segítőként szeretném látni/tudni magam, aki a magasabb minőség (legyen az szolgáltatás vagy más, pl. emberi működés, viselkedés) és a siker elérése érdekében támogatást nyújt:

 

  • a motiváló célok kitűzésében, azok tudatos tervezéssel és munkával való elérésében, valamint az időközben felmerülő akadályok hatékony kezelésében;

 

  • a különböző szolgáltatások/viselkedések hatékonyságának és minőségének folyamatos fejlesztésében;

 

  • a magas színvonalú és megbízható szolgáltatások nyújtásában.

 

Mivel az életben az egyetlen állandó a változás, ezért számomra rendkívül fontos a VALÓDI, HITELES és PROFESSZIONÁLIS (szakmai) jelenlét. Ennek eléréséhez a folyamatos önfejlesztésen és a nyújtott szolgáltatások finomításán, javításán keresztül vezet az út. Számomra ide tartozik a különböző helyzetekre adott megfelelő, ÉS hatékony érzelmi reació és a tetteinkért való felelősségvállalás is. A munkám része, inspirálni az ügyfeleket a változásban rejlő előnyök észrevételére és jövőbeli lehetőségekre való fókuszálásra is.

 

Elkötelezettségem az emberek fejlesztése és egyfajta partnerség kialakítása, amely többek között magában hordozza a következetesen tisztelet- és méltóságteljes bánásmódot. A hatékonyan kialakított kapcsolatok mellett elengedhetetlennek tartom a támogató környezet megteremtését is. A cél, hogy az ösztönzésen, motiváláson és elismerésen keresztül a hozzámfordulók a lehető legjobbat tudják kihozni magukból, vagyis olyanná tudjanak válni, amilyenek lenni szeretnének.

 

Miközben dolgozom az emberekkel az önbizalmuk felépítésén, igyekszem megragadni a bennük rejlő sokszínűséget és felismerni a különböző nézetekben rejlő értékeket. Teszem ezt többek között azért, mert csak így tudok segíteni másokat is abban, hogy elfogadják a sokszínűség értékét.

 

Minden amit teszünk, ahogy viselkedünk, az rólunk szól, ezért törekszem az őszinte, etikus viselkedésre és a példamutatásra. Őszinten figyelni a másikra és megérteni a referenciakeretét, vagyis azt, ami a működését irányítja.

 

Végül, de nem utolsósorban, elkötelezett vagyok arra inspirálni a hozzámfordulókat, hogy álljanak ki a céljaik mellett.

 

Hogyan dolgozom?

 

Executive coach-ként sikeres vezetőket segítek pozitív és tartós viselkedésbeli változás elérésében.  Szerencsére a legtöbben közülük már a folyamat elején tudatában vannak annak, hogy ez a változás segíteni fogja őket abban, hogy még hatékonyabb vezetővé, üzleti partnerré váljanak, és ráadásul még a családi életükre is kihasson ez a változás.

 

A munkafolyamat, amivel dolgozom az ügyfelekkel egyszerű és következetes: interjúztatom és meghallgatom azokat a vezető által meghatározott kulcsfontosságú érintetteket, akikkel a munkája során, valamint a felelősségi-, egyéb jogköréből adódóan együtt kell működnie. Lehetnek a közvetlen kollégái, beosztottjai, a CEO -amennyiben nem ő maga az -, és további vezető társak. Ezen kívül készül a vezető működéséről egy objektív, struktúrált  - 360 fokos - értékelés is.

 

Az ily módon begyűjtött visszajelzéseket, információkat anonim módon kezelve, összeállítok egy összegzést, amit a vezető felé bemutatok. Ezek alapján ő kijelöl 1-2 olyan területet, amelyeken tényleges változást szeretne elérni és amely változásért teljes mértékben felelősséget vállal.

 

Vagyis segítem egy olyan viselkedésbeli változás elérésében, amit ő választott, olyan kulcs érintettek megítélése alapján, akiket ő választott.

 

Amennyiben az ügyfelem az érintettek megítélése alapján sikeres a pozitív változás elérésében, akkor leszek én teljes mértékben kifizetve. Amennyiben az érintettek nem látnak pozitív változást, akkor nem. A folyamat időtartama 6-12 hónap. Garanciát ("No grow, no pay") pedig csak az utóbbi, vagyis 12 hónapos elköteleződéssel tudok vállalni.

 

A siker esélye azzal is emelkedik – a vezetői elkötelezettség mellett -, hogy az ügyféllel vagyok a folyamat minden lépésénél és támogatom abban, hogy az úton maradjon és ne lépjen vissza a korábbi állapotba.

 

Maga a folyamat a Marshall Goldsmith Stakeholder Centered Coaching. Megalkotója neve a világ 197 országában ismert, a Forbes magazin pedig a világ öt legismertebb vezetői coach-a közé sorolja. A folyamat- és a hozzá kötődő értékelések, publikációk, kutatások használatához hivatalos minősítéssel rendelkezem.

 

Az élet jó!

 

További információkkal készséggel állok rendelkezésre a linkre kattintva, vagy pedig a +36 209 613 313-as telefonszámon!