Marshall Goldsmith Stakeholder Centered Coaching

 

 

Egy cég sikere és kultúrája közvetlen letükrözése a vezető legfontosabb szerepeinek.

 

Marshall Goldsmith, aki a Forbes magazin szerint az egyik legismertebb Executive Coach, azoknak a sikeres vezetőknek alakította ki ezt a viselkedési coaching folyamatot, akik megértik, hogy ami eddig működött számukra, az nem feltétlenül viszi őket tovább a siker útján. A Marshall Goldsmith Stakeholder Centered Coaching folyamat garantálja a mérhető vezetői növekedést.

 

 

hosszúkás logó.jpg

  

A világ élsportolói és a vállalatok magas szintű vezetői egyaránt a coachingon keresztül teszik hatékonyabbá a teljesítményüket, mert ez az egyik legeredményesebb módja annak, hogy meglássák a vakfoltjaikat, szélesítsék a látókörüket, és csökkentsék vagy inkább elhagyják a kevésbé konstruktív viselkedésmintáikat.

 

 A Marshall Goldsmith Stakeholder Centered Coaching folyamat kifejezetten alkalmas azon cégek számára, ahol az elérendő célok között a vezetői szerep megosztása, az együttműködés, a különböző érdekeltek (Stakeholderek) felelősségre vonhatósága - és ezeknek a vállalati kultúrában való megjelenése áll.

 

A folyamat fontos eleme, hogy a vezetővel napi szintű munkakapcsolatban álló kollégák - jelen esetben ők a Stakeholderek - munka közben válnak a vezető meglehetősen hatékony coachá-vá, akik egyúttal a látható és mérhető változásért is felelősségben tudják tartani őt, a vezető és a cég céljaihoz kapcsolódó kulcsfontosságú területeken.

 

ugrás az ajánlatkéréshez >>>

 

Eredménygarancia

Hatékony folyamat

 

A legtöbb vezetőnek inkább több gyakorlati, munka közbeni tanulásra van szüksége, mint további tréningekre, tanfolyamokra. A Marshall Goldsmith nevéhez fűződő Stakeholder Centered Coaching gyorsan azonosítja a vezetői viselkedés szűk keresztmetszeteit, majd egy tiszta, jól követhető folyamat használatával lehetővé válik a vezető fejlődése úgy, hogy az egyúttal a napi rutin részévé is válik.

 

Rendszerint a vezetők nagyon elfoglalt emberek, akiknek az egyik legértékesebb erőforrásuk az idő. A coachingba történő befektetésnek akkor van értelme, ha az garantált megtérülést biztosít. A Stakolder Centered Coaching GARANTÁLJA az eredményeket. A coaching díjazás feltétele a mérhető vezetői növekedés.

 

Személyre szabott coaching .... fegyelmezett végrehajtás

 

Miközben tartalmát tekintve a coaching a legnagyobb mértékben személyre- és cégre szabott - többek között azért, hogy kielégítse a vezető egyéni és a cég igényeit is -, maga a teljes folyamat meglehetősen transzparens és struktúrált, hogy lehetővé tegye a cél eléréséhez szükséges lépések megtételének fegyelmezett végrehajtását.

 

Mit jelent ez a gyakorlatban?

 

  • Egységes és átlátható coaching folyamatot;

 

  • rendszeres riportokat az előrehaladásról, arról, hogy min dolgozik a vezető és hol tart a folyamatban;


  • magas szintű áttekintést a vezetői kultúrában mutatkozó szűk keresztmetszetekről;

 

  • mérhető megtérülést mind a vezető, mind a szervezet számára. 
 
ugrás az ajánlatkéréshez >>>

 

Show How és nem Know How

Miért sikeresek a sikeres vezetők?

Az élethosszig tartó tanulás ma már szinte mindenütt elfogadott és annak felismerése is, hogy fontos megtanítani tanulni az embereket. Ám ez önmagában még mindig nem elegendő, mert a gyakorlatban is meg kell valósítani mindezt. Vagyis megmutatni (show-how), láthatóvá tenni azt, amit megtanultak (know-how) . A Marshall Goldsmith Stakeholder Centered Coaching program a hatékony cselekvésről, vagyis a "Show How"-ról szól.

A sikeres vezetők bizonyos viselkedéseik miatt és, egyéb viselkedéseik ellenére sikeresek. A vezető gurunak számító Peter Drucker egyszer azt mondta, hogy: "A vezetők 50 %-ának, azok közül akikkel találkoztam, nem azt kell megtanulnia, hogy mit csináljon, hanem inkább azt, hogy mit kell abbahagynia."


 

Bátorság, Alázat és Fegyelem

 

A Vezetőnek bátorságra, alázatra és fegyelemre van szüksége ahhoz,hogy sikeres legyen ebben a folyamatban:

 

  • a Bátorságra azért, hogy őszinte visszajelzést kérjen a viselkedésére vonatkozóan;

 

  • az Alázatra azért, hogy elfogadja a visszajelzéseket és segítséget, illetve előremutató javaslatokat kérjen;

 

  • a Fegyelemre azért, hogy betartsa a havi folyamatot az érdekeltektől kapott visszajelzési- és előremutató javaslatok vonatkozásában, valamint, hogy végrehajtsa az akciótervet.

 

Mi van a programban?

 

A program időtartama min. 6, vagy 9, max. 12 hónap (a korábban említett garancia az utóbbi, 12 hónapos időtartamra vonatkozik!), tartalma:

 

  • Vezetői diagnosztika, ami lehet a Marshall Goldsmith Global Leader of the Future 360 fokos értékelés, vagy valamilyen más validált viselkedési teszt.

 

  • A coach által lebonyolított anonim viselkedési interjúk a vezető kollégáival, közvetlen beosztottjaival, vezető társaival, stb.

 

  • Ezt követően a coach összefoglalót készít a diagnosztika és a viselkedési interjúk eredményeiről és megosztja a vezetővel.

 

  • Ez alapján a vezető kiválaszt 1-2 kulcsfontosságú területet, amelyen dolgozni szeretne.

 

  • A vezető kiválaszt kb. 6-8 érdekeltet (Stakeholderek), akik támogatják és felelősségben tartják a kiválasztott területeken való fejlődés vonatkozásában.

 

  • A Stakeholderek szerepbehelyezését és eligazítását a vezető végzi a coach támogatásával, a Stakeholder Centered Coaching program szemléletének megfelelően. Ezen a találkozón a vezető megosztja az Stakeholderek-kel, hogy melyik az az 1-2 vezetői terület, amelyen dolgozni fog.

 

  • Ezzel megkezdődik az alábbi, havonta ismétlődő folyamat:

 

1. A vezetőnek 3-5 perces visszajelzést adó és előremutató javaslatokat kérő beszélgetései lesznek a Stakeholderek - kel (összesen nagyjából 30 perc havonta)

 

2. A vezető Havi Akció Tervet dolgoz ki a Stakholderek előremutató javaslatai alapján.

 

3. Sor kerül egy 90 -120 perces Havi Coaching Ülésre, ahol a coach abban támogatja a vezetőt, hogy az akcióterv hatékony megvalósítható és fegyelmezetten végrehajtható legyen.

 

4. A vezető megosztja a Havi AkcióTervet a Stakeholderek-kel.

 

  • A Stakeholderek javaslatainak összegyűjtése, a Havi Akció Terv kidolgozása, annak végrehajtása, visszajelzés és a további javaslatok kérésének folyamata havonta ismétlődik a program során.

 

  • Negyedévente készül egy online felmérés (Leadership Growth Progress Review) a vezető fejlődéséről a Stakeholderek által, majd a program legvégén egy végső felmérés a vezetői változásról.

 

Mit tartalmaz a program ára?

 

A Stakeholder Centered Coaching program ára tartalmazza a GLOF 360 fokos értékelést, a viselkedési interjúkat,  a negyedéves és végső online felméréseket, összesen 15 alkalmas (90-120 perces) coaching üléseket, és korlátlan rendelkezésre állást telefonon vagy emailen, valamint személyes találkozókat is - 3 napos rendelkezése állási idővel - a havi coaching ülések közötti időszakban.

 

ugrás az ajánlatkéréshez >>>

 

Előnyök a vezető számára

 

11 000 cégvezető - 4 kontinensen - 95 %- ánál beigazolódott, hogy a Stakeholder Centered Coaching folyamat mérhetően javította a vezetői hatékonyságukat (erről bővebb információ a "Leadership is a Contact Sport" című tanulmányban olvasható).

 

A Stakeholder Centered Coaching folyamat sikeres vezetők és kiemelkedő tehetségek számára készült:

 

  • a siker pszichológiáját véve alapul, felhasználja a vezetőkben jelentkező igényt az önrendelkezésre és a tanulásra való agilitásra;

 

  • gyorsan mozdít előre a tudatosításból/tudatosságból az elfogadáson át a cselekvésig, miközben a fókusz azokon a vezetői viselkedéseken van, amelyek a változást ösztönzik;

 

  • egy meglehetően erőteljes folyamatot biztosít a vezetői márka felépítéséhez.

 

 95 % of leaders.jpg

 

Előnyök a szervezet számára

 

Az érdekeltek bevonása annyira erős, pozitív, tovább gyűrűző hatást gyakorol mind a csapatra, mind a szervezet egészére, hogy rendszeres, szisztematikus gyakorlásával számos további pozitív megerősítést hoz magával:

 

1. Az érdekeltek magukénak érzik a vezető változás irányába tett erőfeszítéseit és támogatóvá válnak, ahelyett, hogy cinikusan/kritikusan szemlélnék amit és ahogy tesz.

 

2. Érzékelik és keresik a fejlődés jeleit, erősítve ezzel a vezető motivációját a változáásra.

 

3. Ahogy a vezető halad az új viselkedésektől az új szokásokig és mikro-folyamatokig, úgy ezek a változások természetes módon beágyazódnak a környező ökoszisztémába is.

 

4. A mentoring / coaching a vállalati kultúra részévé válik.

 

Profilom a Marshall Goldsmith weboldalon ITT található. 

 

Kérjen kötelezettségmentes ajánlatot!

 

Az ajánlatkérés elküldése után az alábbiak fognak történni:

 

1. Visszaigazoló email érkezik az ajánlatkérés tényéről.

 

2. 48 órán belül a megadott email címre megérkezik az ajánlat.

 

3. További 48 órán belül személyes kapcsolatfelvétel történik, telefonon keresztül.

 

 

Vezetéknév *

Keresztnév *

Email cím *

Telefonszám *

Cégnév *

Székhely *

  • *